VDR til advokater og retlige enheder

Med kæmpe mængder af digital data og et væld af fortrolige juridiske projekter at varetage, har din juridiske virksomhed brug for et sikkert sted at opbevare al denne information og holde det velorganiseret, lettilgængeligt og fuldstændig sikkert. Et virtuelt datalager, eller deal room, er præcis sådan et sted. Det giver dig et fuldstændig sikkert lager til dine juridiske dokumenter, der kan overtages og bruges af alle dine medarbejdere og kunder på en gnidningsløs og pålidelig vis.

    Juridiske organisationer og advokater bruger generelt VDR til følgende formål:
  • Markedsføring og reklame;
  • Kommerciel fundraising;
  • Offentlig finans;
  • Administration;
  • Konkurs;
  • Indkøb;
  • Etablering af strategiske partnerskaber m.m.

Det kommer ikke som nogen overraskelse, at advokater og retlige enheder deler og arbejder med tusindvis af filer af meget følsom art hver eneste dag. Derfor gør brugen af deal room softwareløsninger administreringen og lagringen af data meget lettere. Disse løsninger er designet til at udruste juridiske organisationer og afdelinger med de nødvendige teknologiske løsninger til at møde deres kunders behov på en sikker og let måde.

VDR kan blive brugt til et væld af forskellige formål, som listet tidligere. Når man taler om juridiske spørgsmål, forventer kunder af juridiske virksomheder ofte gnidningsfri kommunikation med advokater og ubegrænset adgang til data. I dette henseende hjælper deal rooms juridiske virksomheder med at dele filer meget hurtigere og lettere, mens samarbejdsprocessen også bliver mere effektiv. VDR stiler efter at sikre, at juridiske processer udføres mere udbytterigt ved hjælp af innovative softwareløsninger. Dette er ydermere faciliteret af følgende funktioner:

  • Muligheden for at kunne følge fremgang;
  • Nem deling af juridiske dokumenter;
  • Nem upload af data;
  • Begrænsning af bestemte brugeres adgang, osv.

Alle disse funktioner revolutionerer juridiske processer og gør dem meget mere gnidningsløse og mere effektive end nogensinde. Juridiske projekter kan nu administreres nemmere og hurtigere. Dette fremmer kundeloyalitet, da kunder vil få den bedste service fra de juridiske virksomheder, der gør brug af VDR innovation. Det skyldes, at alle dokumenter kan administreres og opdateres på en stress-fri måde. Alle, der har adgang til datalageret, kan uploade og se så mange dokumenter og juridiske kontrakter, som de finder nødvendigt. Dette gør hele processen lettere og mere praktisk for alle parter, således at kundetilgængeligheden og loyaliteten næppe bliver et problem igen.